5 Ağustos 2015 Çarşamba

***BENİM MAKYAJIM VE FAVORİ ÜRÜNLERİM***

MAKYAJIM VE FAVORİ ÜRÜNLERİM

Güzel bir ağustos gününden herkese merhaba :)
Blog yazmaya başlamadan önce demiştim ki burası benim dijital günlüğüm olacak ve ben yaptığım herşeyi burda paylaşacağım diye kendi kendime planlar yapmıştım.. Bir kaç arkadaşım instagram hesabımdan kullandığım makyaj malzemelerini merak ettiğini yazmış.. Onun içinde bu yazıyı yazıyorum :)
Ben hiç bir zaman profesyonel makyaj yapmadım.. Hoşuma giden yada rengini beğendiğim ürünleri kullanma çabası benim ki..Asla hiç bir markaya takıntı şeklinde bağımlı değilim.. :) 
Zaten İzmir'de de yaşayınca en doğal makyaj yapılır sokağa çıkılır. Çünkü ne kadar sabitlemeye çalışsan da o makyaj bir süre sonra akar :)
İşte bunlar benim sürekli kullandığım ürünlerim;
Essence BB cream SPF30(03 medium)
Oriflame optimals Yüz losyonu SPF15
Oriflame 8li göz farı
Any tekli göz farı.. ben bunu göz pınarlarımın üzerine uyguluyorum (53 numara)
Essence toz allık (20 babydoll)

Essence sparling romance 02 numara

Golden Rose cat Walk rimel
Maybelline The Rocket  rimel
Golden Rose Keçeli Eyeliner
Maybelline The Colossal Kajal  Eyeliner(Asla akma bulaşma yapmıyor 12 saate kadar dayanıklı)
Avon Colortrend göz altı kapatıcı yada concealer :)(light)

Veee en sevdiğim Essence miami roller girl lip balm :)
O benim canımmmm :)

Beni instagram hesabımdan takip etmek için 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder