29 Kasım 2017 Çarşamba

THE BALM VOYAGE VOL.II


Herkese merhabalar.
Sanırım aramızda The Balm'ın ürünlerini sevmeyen yoktur. Durun bir makyaj bloğu yazarı gibi giriş yapayım da havam olsun dedim ama bunlar benim profesyonel olduğum konular değil😃
Her neyse biz yazımıza geri dönelim 😊
Benim bir yerlere giderken aman onu da unutmayayım bunu da unutmayayım derken 3 gece için 3 çanta hazırladığım çok meşhurdur.  Ve nedense çok profesyonel makyaj yapamasam da kocaman bir kozmetik çantası benimle birliktedir 😃 
Ama bu palet ile tanıştıktan sonra o çanta ile de vedalaştım. Beni her anlamda kurtaran bir ürün. Gratisten ekim ayında ki indirim den aldım ama inanın şuan da fiyatını hatırlamıyorum.  Bilen varsa yoruma yazarsa sevinirim.

İçinde;
9 Far
1 Aydınlatıcı
1 Bronzer
2 Allık
2 Adette dudak ve yanak renklendiricisi var
 Buna ilave ben yanıma bir cc krem, allık fırçası, karıştırma fırçası,rimel ve göz kalemi alınca o kocaman çantadan kurtulmuş oluyorum.
İçinde ki renk kombinasyonları çok güzel. Özellikle farların pigmentleri çok hoşuma gitti.
💛💛💛
Paletin genel görünümü böyle
İçinde gemi dümeni şeklinde bir de aynası var


Allıklar , aydınlatıcı ve bronzer

Benim en çok kullandığım farlar sırası ile
*Welcome
*Benvenuto
*Bienvenido

Bunlar da yanak ve dudak renklendiriciler. Ben sadece dudakta kullandım. Renkler tabi ki çok güzel😃

💛💛💛

Başta da söylediğim gibi ben bir makyaj bloğu yazmıyorum. Benim hayatımdan geçen her şey ve herkes  burada bir şekil de yer buluyor. O yüzden kullandığım, memnun kaldığım ürünleri de paylaşmayı kendime görev sayıyorum 😃 Yani benden öyle inanılmaz yorumlar beklemeyin. Sırf övmek ya da herhangi bir beklenti için asla yazmam. Önemli olan şey benim beklentimi karşılaması ya da karşılamaması. 
Ve evet The Balm Voyage Vol.II benim beklentimi karşıladı. 😃
Ve uzun zaman da ben nereye gidersem bu palette benimle birlikte oraya gelecek.
Bu arada kendime bir de göz altı kapatıcısı istiyorum. Siz de kullandığınız ve memnun olduğunuz ürünleri bana mesaj ya da yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Beni instagram hesabımdan da takip etmek isterseniz

Sevgiler Ayda'dan
💚💛💜



1 yorum:

  1. işlevsel bir palet gerçekten,,,,
    ama indirim dışında bana artık pahalı gelmeye başladı The Balm ürünleri...

    YanıtlaSil