23 Nisan 2017 Pazar

***BUGÜN 23 NİSAN***



""Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan""
Yıllardır  hepimizin dilinde ki  şu sözler  bu bayramı en iyi anlatan en sıcak ve en içten sözler 😅
Bugünümüzün çocukları ,yarınlarımızın geleceği güzel çocuklarımız 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ümüzün izinde aydınlık  geleceklere koşmak ümidiyle
 Sevgiler Ayda'dan ve Mustafa Ata'dan
Beni İnstagram hesabımdan takip etmek için
a

21 Nisan 2017 Cuma

***MUZLU PANKEK***



Herkese merhabalar 
Mustafa Ata'ya alternatif kahvaltı arayışına girmiştim çünkü onu her gün aynı şeylerle sıkmak istemiyorum. O yüzden bir gün yumurtalı ekmek ,bir gün bal kabaklı yumurta bazen de klasik haşlanmış yumurta peynir... Son zamanlarda da ise takip ettiğim blogger arkadaşlarının çocuklarına yaptığını gördüğüm muzlu pankeki denedim. Yapımı oldukça basit 
Malzemeler 
1 adet ufak muz
1 yumurta sarısı
1 kibrit kutusu büyüklüğünde peynir
60 ml süt(ben denedim herhangi bi alerji olmadığı için normal süt kullanıyorum siz devam sütüde kullanabilirsiniz)
2.5 yemek kaşığı tam buğday unu
Çay kasiginin ucu ile karbonat

Hepsini blenderdan geçirdim. Çok az yağlanmış yanmaz tava da arkali önlü pişiriyoruz. Bende pankek tavası olmadığı için şekiller biraz farklı ama bence çokta gerekli değil netice de fabrika çıkışı pankekler yapmıyoruz😊

4 tane pankek çıktı Mustafa Ata  2 tane yedi.. Yanında pekmez ile birlikte verdim.  Severek yedi  hafta da bir gün listeye pankekte ekleyeceğim. Sizinde böyle kahvaltıya alternatif olabilecek tarifleriniz varsa ve benimle paylaşırsanız çook sevinirim.
Beni instagram hesabımdan takip etmek için

17 Nisan 2017 Pazartesi

***VERNEL SOFT MAX SOFT&OILS***





Herkese Merhabalar
Sizin için çamaşırlar yıkandıktan sonra ki en önemli şey nedir.
Benim içim kesinlikle kokusu ve kokunun kalıcılığı. Evlendiğimden bu yana hep aynı marka yumuşatıcıyı kullandım ve hiç değiştirmedim. Ama Dene Bunu tarafından yollanan Vernel marka yumuşatıcıyı kullandıktan sonra fikrim değişmedi desem yalan olur. 
Ben kışlık kıyafetlerimi her zaman yıkar kaldırırım.yeniden kışa girerken de temiz temiz dolabıma kaldırırım. Bu sefer de öyle yaptım ama kullandığım yumuşatıcı Vernel oldu. Kokusu gerçekten çok güzel, kalıcılığını zamanla göreceğiz. Ama asıl söylemem gereken şey şu ki Vernel'in bu yeni ürününde özel yağlar ve parfümler kullanılmış. Kazaklarımın üzerinde inanılmaz bir pürüzsüzlük ve yumuşaklık vardı.. Keşke fotoğraflarımıza kokusunu da yükleyebilsek :)
Bende ki badem yağlı olandı ama bunun dışında 2 çeşidi daha var. Manolya ve ylang ylang yağı özlü. Manolya yağını da mutlaka denemek isterim.
Türkiye'nin ilk besleyici yağlar içeren transparan yumuşatıcısı ile bence sizde tanışın ... 
Beni instagram hesabımdan takip etmek için 

Sevgiler Ayda'dan


5 Nisan 2017 Çarşamba

***NESTLE LİFİTA***

Herkese merhabalar
Dene bunu tarafından geçtiğimiz hafta gönderilen Nestle Lifita yulaf gevreği ve ballı tahıl halkalarını bu sabah denedim. Önceden bu tarz beslenme ile ilgili fikrim asla bir kahvaltı yerini tutmayacağı şeklindeydi. Çünkü ben özenle hazırlanmış kahvaltılardan keyif alıyorum. Ama şimdiler de zamanla yarışan bir anne olarak fikrim, bu ürüne şans verin. Hem çok doyurucu ,yüksek lifli ve çok lezzetli. Ben yulafın bu kadar lezzetli olacağını bilmiyordum.Yulaf gevreğe dönüşmüş ve içine ballı tahıl halkaları eklenmiş.Yoğurt ile de karıştırıla bilirmiş ama benim tercihim süt ile karıştırmaktan yana oldu.
Tahıl grubundan olan yulaf vücudumuz için faydalı olan lif, B vitamini ve demir gibi bir çok vitamini içinde barındırıyor.

Ve bu da Nestle Lifita'nın Besin Değeri Tablosu
* %85 oranın da yulaf içerir.
* 1 Porsiyonun da Günlük lif gereksiniminin %14 ünü karşılar.
* B vitaminleri,kalsiyum ve demir içeriğiyle vitamin ve mineral alımına katkıda bulunur.
* 1 porsiyon Nestle Lifita ,demir için günlük beslenme önerilerinin %41 ini ,kalsiyum için de %27 sini karşılar.
* Kahvaltıda tercih edebileceğiniz yulaf gevrekleri, süt ve yoğurt ile birlikte tüketildiğinde güne zinde bir başlangıç için mükemmel bir seçimdir.

Ben tadını çok sevdim hatta içine çok az da tarçın attım. Bitince yenisini alır mıyım evet gördüğüm zaman yeniden alırım hatta eşim de severse muhtemelen onun için de harika bir alternatif olabilir.
Siz de alırsanız ve denerseniz benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın

Sevgiler Ayda'dan
Beni instagram hesabımdan takip etmek için 
s

3 Nisan 2017 Pazartesi

***NESTLE NESFIT BAR***



Herkese merhabalar
Geçtiğimiz hafta denebunu sayfasından gelen ürünlerimi bir bir deniyorum. 
Sağlıklı beslenme konusunda bir çok ürünü bulunan Nestle nesfit ailesi kahvaltıya alternatif olarak iki adet tam tahıllı bar üretmiş ,. Hem de lif kaynağı,kalsiyum ve demir destekli.
Günlük almamız gereke kalsiyum ve demir ihtiyacımızın %20 sini ve lif alımının %6 sını karşılıyor.
Bitter çikolatalı ve çilekli olarak iki farklı çeşidi var. Kahvaltı yapamadığımı durumlar da size pratik bir çözüm sunuyor. 
Bitter çikolatalı olan 90 kalori🍫
Çilekli olan ise sadece 89 kalori🍓
Benim tercihim kesinlikle çikolatalı olan :)
Son zamanlar da diş çıkarmakla uğraşan ve sürekli kucağım da olmak isteyen bebeğim yüzünden öğün atlayabiliyorum ve geçenler de yine böyle bir gün kahvaltı yapamamıştım. Bitter çikolatalı olan tam tahıllı bar can kurtarıcı oldu bana :) Baştan çok inanmasam da ne kadar tok tuttuğunu gördüğüm de çok şaşırdım.Özellikle emzirme döneminde olduğum için sık sık karnım acıkıyor.  Bu yüzden gördüğüm yerde yeniden alacağım ve mutlaka elimin altında olacak ürünlerden. Hatta dışarıya çıkarken de mutlaka çantamda olacak ürünlerden.

Denebunu ailesine beni bu ürünlerle tanıştırdığı için çok teşekkür ederim
Sevgiler Ayda'dan
Beni instagram hesabımdan da takip etmek için 

30 Mart 2017 Perşembe

***MUSTAFA ATA 9 AYLIK****








Herkese merhabalar 

Canımın içi oğlum 9 aylık oldu bile.... Her geçen gün yaptıklarına bir yenisi ekleniyor ve ben her gün bambaşka bir heyecan yaşıyorum. Şuana kadar 5 diş çıktı 6.yolda geliyor. Diş dönemi sancılı uykusuz ve iştahsız ne yazık ki. Onu da beni de çok yoruyor ama bu dönem de ne kadar sakin olursanız bebeğiniz de daha kolay sakinleşiyor. Mustafa Ata diş çıkarırken ateşleniyor hemen ılık bir duş aldırıp tek kat giydiriyorum yani hemen ilaca sarılmıyorum. Normalde 3 aylıktı odasını ayırdığımızda ama diş çıkarma dönemlerinde yanımızda yatıyor bunun da bebeğimi sakinleştirdiğini düşünüyorum. Neyse ki bu da bir süreç bunu da anlatacağız yeter ki başka sağlık problemleri yaşamayalım 


Ek gıda dönemi de yarı blw yarı Türk anası versiyonu ile devam ediyor. Şuanda bizim yediğimiz herseyi yiyebiliyor. Sadece yumurta beyazı, süt ve hazır işlenmiş hiçbir şey vermiyorum..Çubuk kraker dışında. Yani bunu da sanırım her bebek yiyor.. Çubuk kraker yani bizim deyimimiz ile kıt kıt araba da yolda markette tam bir can kurtarıcı😊 

Mümkün olduğunca herseyi kendim yapmaya çalışıyorum. Hatırlıyorum da annemde kardeşim ve benim için herşeyi evde yapardı şimdi onu çok iyi anlıyorum. Diş çıkarma dönemi dışında iştahsızlık problemi yok herseyi severek yiyor zaten tadından hoşlanmazsa asla ağzını açmıyor... Tam bir küçük gurme😊 Önceden sadece çorba yoğurt ya da meyveyi öğünlerinde tek veriyordum ama bu ay farklı lezzetleri aynı öğünde veriyorum. Yani aynı anda çorbasını sebzesini yemeye başladı. Oda bu durumdan çok mutlu çünkü her öğünde beraber yemek yiyoruz.

  

Mustafa Ata 9.ay bitmeden tam anlamıyla emeklemeye başladı. Hala bazen sürünmek yuvarlanmak kolayına geliyor. Artık ayakta duruyor ve adimlaya başladı. Ayağa kalkmaya çalışıyor.   Hatta koltukta ayağa kalktığında bizim yardımınız ile sıralamaya başladı 😊 Diyorum ya zaman çok hızlı geçiyor ve bir gün içinde bile inanılmaz büyüyor.

Artık oyuncakları ile de çok keyifli  oynuyor. Ama hala en sevdiği şey benim kitaplarım. Evde sürekli kitaplığın önünde buluyorum her fırsatta orda 😊

Ondan bu performansı büyüyünce de görmek isterim😊

Kucağımıza aldığımız da kapıyı gösterip hadi diyor. Ve sürekli ağzında şu cümle ''Ata gel geeeel '' 😊 Bir de karnı acıkınca ham ya da mam mam diyor
Artık duygularını daha net belli ediyor seviniyor üzülüyor😊 Alkış yapmayı, bay bay yapmayı , işaret parmağı ile seni gibi seni yapmayı öğrendi. Aaa birde perdenin arkasına saklanıp ceee eee yapıyor. Ve bu ay ilk kez gözlerinde yaş gördüm.. Ama dilerim ki ömrüne gözünden mutluluk dışında yaş akmasın canım yavrumun.


Bizden şimdilik haberler bu kadar 
Sevgiler Ayda'dan ve Mustafa Ata'dan

Beni instagram hesabımdan takip etmek için

2 Mart 2017 Perşembe

***HİGHGENİC KÖPÜK HİJYEN SİHİRBAZI***



Herkese merhabalar

Şimdi sizi HighGenic markasına ait köpük hijyen sihirbazı ile tanıştırmak istiyorum

HighGenic çeşitli kullanım alanlarına yönelik geniş bir ürün yelpazesi var.Benim en merak ettiğin ürünlerden biri de buydu. Çünkü içinde çamaşır suyu var ve genel temizleyici.

Sizi bilmiyorum ama benim için içinde çamaşır suyu olan ürünler her zaman tercih sebebi

Bu ürünü ihtiyacınız olan her yerde kullanabilirsiniz

Mutfakta tüm yağlı yüzeyler de kullanabilirsiniz. Ben ocak temizleme de kullanıyorum. Hatta tencere ve ızgaralarda ki yanmış yağları da çözüyor

Banyo da lavabo da ve duşa kabin içinde kullandım. Kurumuş kir ve lekeler de gerçekten çok etkili

Hatta beyaz çamaşırlar da da leke çıkarma özelliği var ama ben şuan da o amaçlı kullanmadım. Kullandığım zaman bununla ilgili de bilgi veririm


Köpük sihirbazını ben çok beğendim hatta biter bitmez yeniden alışveriş listeme ekleyeceğim


Sevgiler Ayda'dan

Beni instagram hesabımdan takip etmek için

tık tık tık