18 Mart 2019 Pazartesi

INSTAGRAM İLE PAZARTESİ 3

Herkese Merhabalar,
Yepyeni bir haftaya daha başladık..Umarım hepimiz için çok güzel bir hafta olur
Geçen hafta benim için güzel başlasa da devamın da hastalıklar ile mücadele ile geçti.
Haydi bakalım bu hafta Instagram da neler paylaşmışım.

Haftaya Mustafa Ata ile başladım. Onun bu rahatlığına karşı benim koşturmayla geçen günüme enerji oldu bu kare 😊

Aradığım ruju sonunda Avon'da  buldum 😍 Zaten hiçbir zaman koyu renkli ve mat bitişli  rujlar kullanamadım.. Ebruli görüntüsüyle insanı cezbeden, sonra yumuşacık dokusuyla kendini sevdiren bir ruj. İçersinde jojoba yağı ve balmumu var.. Merak edenler
True Color nourishing ruj/nurturing nude diye bakabilirler 🤩

Bu hafta soğuk hava ve oğlumun hastalanması modumu tamamen düşürdü. Neredeyse bütün bir haftayı evde geçirdik.

Sonunda "Çilekli Tart Kek"in tarifini de bloğa ekleyebildim.Tarif için buraya da bağlantı bırakıyorum.

Tam Mustafa Ata toparlanıyor derken benim bir anda dişim ağrımaya başladı. Soluğu hemen doktorda aldık. Ve ertesi güne  ekstra grip ile uyanmam da haftanın bonusu oldu. 


Neyse ki hafta sonu için Balıkesir'e ailelerimizin yanına gittikte bir nebze haftanın kasvetinden kurtulduk. Gittigimiz ilk gün de rahatsızdım. Ama kayınvalidem Mustafa Ata ile ilgilenirken ben biraz dinlendim.Ertesi gün de anneannesi ve dedesi oğlumla ilgilendiler. Bizde eşimle sinemaya gittik. Bu hafta içi izlediğimiz filmi ve yorumlarımı da paylaşacagim.
Benden şimdilik bu kadar. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ediyorum
Sevgiler Ayda'dan 
💜💜💜





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder