4 Mart 2019 Pazartesi

İNSTAGRAM İLE PAZARTESİ 1


Herkese merhabalar
Yepyeni bir haftaya girdik. Hepimiz için mutlu bir hafta olur umarım.
Bundan sonra her pazartesi ,bir önceki hafta instagramda paylaştıklarımı burada bir yazı dizisi gibi paylaşacağım. İnstagram benim en aktif olduğum sosyal medya hesabım. O yüzden bloğumda da olması beni mutlu edecektir.
💛
Geçen haftaya bu fotoğraf ile başlamışım.Burası Balıkesir'de bir park çok eğlenmiştik. Fotoğrafı da kardeşim çekmişti.

Tabi ki haftanın ilk günü temizlik yapmadan olmaz . Ben evimde Farmasi'nin temizlik ürünlerini kullanıyorum. Çokta memnunum. Bitkisel olması ve içinde zararlı toksin maddeler olmaması beni en cezbeden tarafı.


Bu fotoğrafı paylaşıp ne zamandır tanışıyoruz demiştim. Öyle güzel cevaplar aldım ki ... Herkese kocaman kalp💛

Arkadaşım Tuğçe, bugün kendiniz için ne yaptınız diye hikayesinde paylaşınca ben sayfamda paylaştım. Çünkü ben o gün kendim için sadece bir duş alabilmiş, birde kahve içe bilmiştim.
Ama bütün annelerin durumu aynıymış :)


Tartıda kendimle yüzleştim... Ve baharın gelmesi ile attım kendimi yürüyüşe.. Komşum Sibel abla da bana eşlik ediyor. Sağlıklı yaşam için bir adım attım :)

Ve benden bir günaydın paylaşımı :)

Mustafa Ata ile alışverişe gitmiştim. Ona da çanta alınca, anne ben okula gideceğim diye tutturmasının resmidir :)

Bahar gelince bizim klasiğimiz, bahçede çay... Hemde çiçeklenmiş dallar ile birlikte.

Komşum, bebeğinin 40 uçurması için  bize geldi. Bende akşam çayının yanına ''Çilekli Tart Kek'' yaptım. Tarifi bu hafta bloğa yazacağım.

Kahvesiz geçen bir günüm yok :)



''İyi ki burada yaşıyorum...Hava misss gibi çimen kokuyor.. Şehirde dört duvar arasında ne işim var... ☘️🌱🌿🌳🌄Bugünde yürüyüşümü yapmanın tatlı huzuru ile bitirdim haftayı herkese şimdiden mutlu hafta sonları '' demişim bu fotoğrafımda da :)

Cumartesi kahvaltısı :) 

İskele de parka gidince böyle oluyor :)


İskelede gezerken oyuncak tezgahının başından ayrılmadı. Bu seti çok sevdi bende evde çok oyuncağı var diye almak istemedim.. Ben annecim başka zaman alalım çantam yanımda değil,babanda uzakta dedikten sonra oyuncakçı abla 10 lira demez mi 🙈 Mustafa Ata'dan gelen cevap ""aaa anne bende 10 para var ""dedi ve elindeki parayı oyuncakçıya uzattı 🙈 nereden bilebilirdim ki sabah babasından aldığı parayı montunun cebine koyacağını 😍 genelde parasını bana yada babasına verirdi. Oda alışverişin tatlı güzelliğine kendini kaptırdı bunu ben aldım diye geziyor ortada neyse canım oğlum güle güle oyna ..

Tartıda -3 kilo gittiğini görünce ben:)

Ve pazar günü öğleden sonra Küçükköy'e gittik. Burası  Ayvalık'a bağlı yazısı yarın blogta :)

Sizde beni instagram üzerinden takip etmek isterseniz. Bağlantıyı aşağıya ekliyorum.
Ve blog üzerinden instagrama gelirseniz bana bir merhaba demeyi unutmayın.
 Sevgiler Ayda'dan 
💛💛💛






















4 yorum:

  1. merhaba..sizi şimdi keşfettim..takibe aldım..Mustafa Ata ismine bayıldım...instagram hesabınıda şimdi takibe alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar,çok teşekkür ederim. İnstagram'da gördüm takibinizi :) hoşgeldiniz

      Sil
  2. Guzel fikir olmus balim, bu arada su cilekli guzelligin tarifi at bana 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, cuma günü yayında olacak tarif :)

      Sil