30 Aralık 2018 Pazar

2019 HEDEFLERİM


Herkese merhabalar,
Yeni yıla girmek üzere olduğumuz şu günler de 2019 hedeflerim ile karşınızdayım.
2018 te gerçekleştiremediklerim de yeniden bu listede olacak tabi ki
O zaman başlayalım...
1. Kilo vermek istiyorum, hatta istiyoruz. Arkadaşlarım ile birlikte pilates yapacağız.

2. 40 kitap okuyacağım.

3. Saçlarımı uzatacağım, hatta bir süre kestirmek istemiyorum.😃

4.Belgesel izlemeye devam :) Sayı da vereyim hadi 30 olsun:)💜

5. Kısa kısa seyahat etmek istiyorum. Önceliğim Ankara, İstanbul ve Çanakkale belki bir de Kapadokya 💛
                                     
6.Hayatımı 2018'in son zamanların da tanıştığım minimal düzene göre değiştirmek istiyorum. Kullanmadığım eşyalarım ile vedalaşacağım.


7.2018 te öremediğim şu hırkayı da örsem fena olmaz.

8.İnternet dizilerine tam gaz devam edeceğim. Hatta şu anda Çagatay Ulusoy'un oynadığı '' The Protector'' dizisini izlemeye başladım.

10.Oğlumla birlikte sık sık yürüyüşe çıkmak istiyorum. Açık hava onu da çok iyi geliyor bunu biliyorum. Rüzgarsız havalar da bol bol dışarıda olacağız.💛
11. Ekşi mayalı ekmek yapmak istiyorum. Ama bunun için öncelikle ekşi maya yapmayı öğrenmem gerekiyor.😁

11.Sevgili bloğuma daha çok ağırlık vermek istiyorum. Çünkü burada çok daha mutluyum😊💛
12. Yakınım da ki kitap fuarlarına gitmek istiyorum. Artık oğlum da büyüdü. Onun da bana eşlik etmemesi için bir sorun yok. 💛

 İşte benim 2019 hedeflerim. Kendimce yapmak istediklerim. Bilemiyorum hayat bu kaçını gerçekleştirebilirim. Ama her sene kendime böyle hedefler koyuyorum. Birde ajandama yazıyorum. Sonra yıl sonunda oturup bakmak hoşuma gidiyor.
💛
Bu yılın son yazısı bu olacak o yüzden herkese mutlu yıllar diliyorum.Umarım gönlünüzden geçirdiğiniz herşey 2019 'da sizinle olsun. Sağlıklı,mutlu, huzurlu bir yıl olsun herkes için... Ve bir tüp bebek annesi olarak en büyük dileğim dileyen herkesin evlat hasreti son bulsun.
💛
Beni instgramdan  takip etmek isterseniz

Sevgiler Ayda'dan
💜💜💜



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder