25 Ağustos 2015 Salı

***YENİ BİR HAYAT***TÜP BEBEK YOLCULUĞU***1


 Herkese merhabalar...
Bugün 25 ağustos 2015...Ve artık eşimle ben zorlu ama heyecanlı bir döneme giriyoruz :) Beni tanıyanlar bilir... Biz 6 yıldır evliyiz.. Ve 5 yıldır bir bebeğimiz olsun diye tedavi görüyoruz.. Bu yollarda çeşitli uygulamalar ,farklı tedavi yöntemleri uyguladık.. Ama hiç birinden olumlu bir sonuç alamadık. Çok üzüldük çok yıprandık ama sonunda yüzdük yüzdük tüp bebek için bütün işlemleri tamamladık..
Aslında  benim bu bloğu yazmak istememdeki asıl sebep buydu. Bir infertilite günlüğü oluşturup bizimle aynı problemi yaşayan insanlara yaşadıklarımızı anlatmak.
Ve bir bebeğimiz olursa ona bu bloğu ilerde göstermek :)
Şimdi diyebilirsiniz ki 5 yılda neden bu kadar tüp bebek için geç kaldınız :) Çünkü biz ne zaman tüp bebek için hastaneye başvursak önüne bir engel çıktı. İlk başvuru yaptığımızda ben çok ciddi bir gribe yakalanmıştım ve bu durum tamamen ortadan kalkmadan yapılamaz denildi. Boğazlarım da iltihaplandı... Tam iyileşme dönemi 2,5 ay kadar sürdü. Devamın da yeniden başvurduğumuz da anneme rahim kanseri denildi. Ki aslında buda tam apayrı bir post konusu olabilir :) Annem kanser falan değilmiş sadece rahminde 7 aylık bir bebek kadar miyom varmış..Ameliyat olması gerekiyordu. Tabi ki böyle bir durumda bebek düşünecek halde değilim çünkü ben tek kızım ve annemle benim ilgilenmem gerekiyor. Neyse ki annem çok başarılı bir ameliyat geçirdi iyileşti şimdi çok sağlıklı bir kadın :)
Ve en son bu sene yine başvurduk. Bütün işlemler tamamlandı. Ama yine bir sorun vardı benim karaciğer enzimlerim çok yüksek geldi.. Ki ben o aralar çok ciddi karın ağrıları çekiyorum ama ben soğuk yedim midemi üşüttüm sanıyorum :) Daha doğrusu bunu bana acilde söylediler :)  Her neyse çeşitli taramalar ultrasonlar mr lar falan derken safra kesemde bir sürü taş olduğu ortaya çıktı. Bu sefer de önce safra kesemi aldırmam gerektiği söylendi :) Yani bu uğurda bir de organ feda ettik :)Mayıs ayında ameliyat oldum, safra kesem alındı.. Çok hızlı iyileştim ve çok şükür ameliyat sonrası çok sıkıntı çekmedim..Ama yeni anestezi almış birine tüp bebek yapmanın çok uygun olmayacağı söylendi. O yüzden eylül ayına ertelendi. 
Şimdi bütün işlemler yapıldı, hatta ilaç raporum bile çıktı beni bekliyor :)
Eylül ayının başında regl olacağım ama bunun için öncesinde bir ilaç almam gerekiyor. Ona da bu sabah başladım :) Yani benim bu yolculuğa çıktığım gün bugün.. 
Şimdi çok heyecanlıyım, aslında biraz da tedirginim acaba yine bir şey çıkar mı diye...
Lütfen dua edin bana çünkü en çok buna ihtiyacım var ..
Şimdi öncesinde yaptıklarımı yazayım size..
Bu herşeyden önce temiz olmayı gerektiriyor. 
Deniz kenarında yaşayan biri olarak denize girememek beni çok zorlasa da 1 ay öncesinde denize, havuza girmeyi bıraktım. Hatta şezlonga bile oturmadım :) Çünkü çeşitli mantar ve enfeksiyonlar var. Buda sizin tedavinizi geriletecektir...Hemşiremin tavsiyesi ile günlük ped kullanmayı bıraktım neden mi çünkü günlük pedlerde enfeksiyona sebep olabiliyor. O yüzden günlük duş almak ve iç çamaşırı değiştirmek daha hijyenik. Yabancı tuvaletleri kullanmıyorum. Evimde de klozetimi misafirlerimin kullanmamalarını rica ediyorum...
 Ve en son  sizi üzen yıpratan strese sokan insanlardan koşar adım uzaklaşın ben öyle yaptım.. Zaten zorlu bir sürece giriyoruz bu yüzden de kimsenin ne beni nede eşimi üzmelerine izin veremem

Ayda' dan Sevgiler



14 yorum:

  1. Dilerim ennn kısa sürede sağlıkla kavuşursun bebeğine, yazılarını merakla bekliyorum.. Oyy çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah bakalim bende o yazıları yazmayi çok istiyorum 😊

      Sil
  2. İnşallah her şey gönlünüzce olur :) inşallah en kısa zamanda da bebeğim oldu yazılarını görürüz burada :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım Alllah kısmet ederse bende 2. denememi yapacağım... ilk denemede hamile kaldım ama düştü sonra. İzmir deyim Smyrna tüp bebek merkezi...yaşımdan dolayı devletten yararlanamıyorum...bloğuma da beklerim...
    http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ben takip ediyorum blogunuzu😊 bende Tepecik eğitim ve araştırma hastanesinde tedavi görüyorum.. ama smyrna hastanesini duymuştum.... inşallah herşey gönlümüzce olur

      Sil
  4. İnşallah, inşallah sağlıklı bir bebek sahibi olursunuz bir an önce.Yürekten diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum size... :) teşekkürler güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  5. Bu süreçte kolaylıklar diliyorum.Bebeğinize sağlıcakla kavuşun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah... sadece kendim için istemiyorum allah isteyen herkese nasip etsin

      Sil
  6. İnşallah hayırlısıyla bebegini kucagına alirsin. Ben inanıyorum gercekten nasibin nerden ne zaman nasıl gelcegi belli olmuyor. Bundan daha 6 ay oncedinde bile hic hamile kalamicam zannederdim yas 24 olcak bi kac ay kaldi diye surat bi karis uzulurken bi baktim 2 bucuk aylik hamileymisim ustelik öğrendiğimde yaşıma sadece 7 gun kalmisti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum tılsım.... ben 30 yaşındayım :) kısmet bu işler hayırlı olacak ise olsun en büyük duam budur :)

      Sil
  7. canım benim buralardan sana kucak dolusu selamlar .yazını sonuna kadar okudum dilerim allahtan şu mübarek cuma gecesinde yüzünü kucağına alacağın ikizlerle güldürsün .
    sakın ama sakın olumsuzluğa kapılma iyi düşün ki herşey iyi olsun bilirsinki beynimizi nasıl şartlandırırsak bilinçaltı onu kabul ediyor .allah yar ve yardımcın olsun inşallah güzel şeyler seni bekliyor bizlerede burdan müjdeyi vereceksin ...sevgiyle kalasın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum size güzel dilekleriniz için.... :) dualarınızda ban da yer verdiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim.. dilerim allahtan isteyen herkese nasip etsin.. iyi geceler benden de size kocaman sevgiler... iyi ki varsınız...

      Sil