30 Ağustos 2015 Pazar

***ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜM***

Herkese merhabalar,
uzun zamandır blogger ve vlogger arkadaşlarımda gördüğüm Golden Rose velvet serisi nude rujlardan almak için gratis mağazasına gittim.. Ruju bulamadım ama bunlarla çıktım mağazadan :)
Garnier Makyaj temizleme suyu aldım..Bu ürünü ilkkez kullanacağım o yüzden mini boyunu tercih ettim. Memnun kalırsam büyük boyda alırım.
Depitak ağda bantlarından aldım.. Ben bu üründen daha önce de kullandım çok memnunum..
 Nivea Lip butter aldım hemde yaban mersinli kokusuna bayıldım :) 
Benri marka kare makyaj temizleme pamuğu ve aseton aldım :) Bunlar da düzenli alışverişten sayılabilir :)
Hacı Şakir marka duj jeli.. Bu ürünü eşim kullanıyor. Onun için aldım.Çünkü eşim hassas bir cilde sahip ve duj jelindan çok memnun. Başka markalarda cildi anında alerjik reaksiyon gösteriyor. Ananas banyo süngeride eşime ait :)


Ve en son olarak Flormar marka  397 numaralı rose coral ojeye ... Ben tamamen renginden dolayı aldım. Tonu çok hoşuma gitti .. Ama ben kat kat oje sürmekten de çok hoşlanmıyorum :) 
Eve gelince hemen denedim ojeyi..Tırnağımdaki doğal duruşuna bayıldım.. French yapınca da çok güzel oldu onuda sizinle paylaşayım dedim ..


Benden şimdilik bu kadar
Ayda'dan Sevgiler...
beni İnstagram hesabımdan da takip etmek isterseniz








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder