11 Mart 2019 Pazartesi

INSTAGRAM İLE PAZARTESİ 2

Herkese merhabalar yepyeni bir hafta başlıyor. Geçen hafta bahar kendini çok hissettirdi. O yüzden bol bol dışarıdaydık. Bakalım bu hafta neler paylaşmışım.

Haftaya başlama fotoğrafım bu olmuş 😍


Ayvalik'ta çekmiştim bu fotoğrafı. Mustafa Ata babası gibi balıkçılığa çok meraklı 😊

Kitaplara olan düşkünlüğümü bilmeyen yoktur sanırım. Yeni başladım ama iki sayfa okuyabildim. 

Ayvalık Küçükköy yazımı ekledim okuyamayanlar için bağlantısını buraya da ekliyorum

Arkadaşımla güzel havayı bulunca kendimizi iskeleye attık. 

Günün sonunda ben 😊


Kadinlar günü için paylaştığım fotoğraf ve yazı çok beğenildi.
''Anne olmak, eş olmak, Her şey olmak, bir varlığıyla bin parçaya ayrılmak!
Bütün bunların yanında içindeki çocuğun elinden tutup O'nu da yaşatmak’
Zordur kadın olmak...
#8martdünyakadinlargünü


Bu fotoğrafı da Ayvalık ta gezerken çekmiştim.

Pazar günü güzel bir piknik yaparak, mutlu başlayan haftayı mutlu bitirdik.
Ve tabi ki közde kahve yapmadan eve dönmeyecektik.


🍭🍭🍭
Şimdi yepyeni her hafta bakalım bizi bu hafta neler bekliyor. Yaşayıp görelim.
Sevgiler Ayda'dan 
Beni instagram hesabımdan takip etmek için
💛💛💛













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder