28 Aralık 2017 Perşembe

PRİMA KÜLOT BEZİ DENİYORUZ


Herkese Merhabalar
Son zamanlar da reklamlar da sık sık gördüğüm ve aslında denemek istediğim Prima Külot Bezi Prima ve Fikri Mühim sayesinde deneme şansı buldum.
Gerçekten de vadettikleri gibi herhangi bir sızıntı yapmadı. Kuruluğu da üste seviyede bir bez. Ayrıca her bez değişiminde Mustafa Ata'yla ve hareketliliğiyle baş etmeye çalışırken tek sefer de giydirmek benim için büyük kolaylık oldu.  Çünkü Mustafa Ata'da tıpkı reklamlarında olduğu gibi yerinde duramayan bebeklerden 😃 Bittiğinde yeniden alır mıyım? Evet alırım. Tavsiye eder miyim? Gerçekten ederim. Hatta bugün bir markette denemek için 4'lü paketini de gördüm. Alıp bir deneyin memnun kalırsanız devam edersiniz.Ben kendi adıma devam etmeyi düşünüyorum.😃
Ayrıca yan bantları çok esnek herhangi bir sıkma yapmadı.


Bize gönderilen koli de oyuna dönüşen bir kutuydu. Tam da havaların soğuduğu ve evlere kapandığımız bu günler de bize etkinlik oldu. Şimdilik üzerinde sadece araba kullansakta ilerleyen günler de boyama da yapacağız. 







💙
Teşekkürler Fikri Mühim ve Prima 
#külotbezideniyoruz #primakülotbez
💙
 Benden şimdilik bu kadar
Beni instagram hesabımdan da takip etmek için 

Sevgiler Ayda'dan
💙💚💛💜






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder