14 Haziran 2016 Salı

***GEBELİĞİM DE 36. HAFTA***


           
Herkese merhabalar
36.haftayı bugün bitirdik çok şükür .37.haftamıza doğru yol alıyoruz.Geriye bugün itibari ile 28 kaldı.Çok heyecanlıyız ve geri sayım başladı. 30'lu günlerden de düşünce her an artık hazırız.Bu hafta yine tuvalet koşturması vardı. Bebek aşağıya inmeye başladı bence, çünkü göğüs kafesimdeki sıkıntı artık geçti.Ama mesane baskısı arttı. Artık geceleri daha çok tuvalete kalkıyorum. Bebeğimin hareketleri azalmaya başladı onun da sebebi yeri daraldığı içinmiş. 
           
Bu hafta içerisinde deniz sezonunu da açtık. Hatta geç bile kalktık diyebiliriz :) Neyse ki bir yerden başladık... Çok özlemişim ama umarım doğum yapmadan bir kaç kez daha kendimi sahile atabilirim :)
           
Bu hafta içerisinde sağlık ocağında ki kontrolüne çağırıldım. Ve doktordan kocaman bir aferin aldım. Bu son kontolümdü ve sadece şimdiye kadar 10 kilo almıştım. Aslında ben bile şaşırdım bu duruma çünkü bu kadar yemeye rağmen 10 kilo ben bile gurur duydum kendimle :)
           
 Ama son zamanlar da beni bir kaşıntı tuttu ki anlatamam. İnternette bakınca değişik şeylerle karşılaşsam da sanırım benim durum yumurta ile alakalı çünkü havalar çok sıcak ve ben eskiden de ne zaman sıcakta yumurta yesem kaşınırdım. Zaten bebeğimin gelişimi çok şükür yerinde o yüzden yumurta yemeyi bıraktım bir süreliğine. 16 Haziran'da doktorumuza gidince  bunun bilgisini vereceğim tabi ki.
Sona doğru yaklaştıkça bebeğimizin doğumu için hazırlıklara da başladık. Canım eşim burda da bana çok yardımcı sağolsun. Babamızdan yana çok şanslıyız canım oğlum. Seni sağlıkla kucağımıza alacağımız günlerin hayalini kurup duruyoruz
         
          
36.haftamız da olanlar bunlardı. Benden yani bizden şimdilik bu kadar:)
Ayda'dan Sevgiler
Beni instagram hesabımdan da takip etmek için







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder