21 Nisan 2017 Cuma

***MUZLU PANKEK***



Herkese merhabalar 
Mustafa Ata'ya alternatif kahvaltı arayışına girmiştim çünkü onu her gün aynı şeylerle sıkmak istemiyorum. O yüzden bir gün yumurtalı ekmek ,bir gün bal kabaklı yumurta bazen de klasik haşlanmış yumurta peynir... Son zamanlarda da ise takip ettiğim blogger arkadaşlarının çocuklarına yaptığını gördüğüm muzlu pankeki denedim. Yapımı oldukça basit 
Malzemeler 
1 adet ufak muz
1 yumurta sarısı
1 kibrit kutusu büyüklüğünde peynir
60 ml süt(ben denedim herhangi bi alerji olmadığı için normal süt kullanıyorum siz devam sütüde kullanabilirsiniz)
2.5 yemek kaşığı tam buğday unu
Çay kasiginin ucu ile karbonat

Hepsini blenderdan geçirdim. Çok az yağlanmış yanmaz tava da arkali önlü pişiriyoruz. Bende pankek tavası olmadığı için şekiller biraz farklı ama bence çokta gerekli değil netice de fabrika çıkışı pankekler yapmıyoruz😊

4 tane pankek çıktı Mustafa Ata  2 tane yedi.. Yanında pekmez ile birlikte verdim.  Severek yedi  hafta da bir gün listeye pankekte ekleyeceğim. Sizinde böyle kahvaltıya alternatif olabilecek tarifleriniz varsa ve benimle paylaşırsanız çook sevinirim.
Beni instagram hesabımdan takip etmek için

6 yorum:

  1. Mustafa ne kadarlık ? Benmki 1 yasini yeni bitirdi ama hala ek gıda yemiyor Öğürüyor. :) ALLAHİMMM ömrüm dısında bisy yediremiyorum zaten Hep böyle iştahla yesin oğluşun insallah 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlum 10. ayını bitirmek üzere... ek gıdaya geçişi nasıl oldu bilemiyorum ama doktorum püre kaşık maması tarzı şeyler hiç önermedi en başından beri pütürlü ve kendi yiyebileceği şekilde hazırladım. istersen bi doktorunuzla konuşun yardımı olur sanırım ... güzel haberlerinizi bekliyorum :)

      Sil
    2. Ayy sorma.Doktorlar afrikalilar gibi zayflamadigi sürece normal zorlamayin diyolar.Zorlama bi gün yemek yemez yani :( ya benim kiz bebeklgindede cok kusuyodu.Bu nedenle pütürlü gidayi her veridgimde kustugu icin hep pütrsüz yaptim.Ama su an hic biseyi severek yemiyor.Sinirden agliyorum bazen 😁 Allahim iskrnce oldu bizim yemek yedirme dönemi.Bide 12.5 aylik düsn 😁

      Sil
    3. umarım en kısa sürede atlatır bu dönemi ... gzel güzel yer mamalarını :)

      Sil
  2. Tabiki de şekli önemli değil :) Çok güzel bir kahvaltı olmuş bence de. Pankek severim zaten böylesini daha çok :) Not ettim teşekkürler..

    YanıtlaSil