17 Nisan 2017 Pazartesi

***VERNEL SOFT MAX SOFT&OILS***





Herkese Merhabalar
Sizin için çamaşırlar yıkandıktan sonra ki en önemli şey nedir.
Benim içim kesinlikle kokusu ve kokunun kalıcılığı. Evlendiğimden bu yana hep aynı marka yumuşatıcıyı kullandım ve hiç değiştirmedim. Ama Dene Bunu tarafından yollanan Vernel marka yumuşatıcıyı kullandıktan sonra fikrim değişmedi desem yalan olur. 
Ben kışlık kıyafetlerimi her zaman yıkar kaldırırım.yeniden kışa girerken de temiz temiz dolabıma kaldırırım. Bu sefer de öyle yaptım ama kullandığım yumuşatıcı Vernel oldu. Kokusu gerçekten çok güzel, kalıcılığını zamanla göreceğiz. Ama asıl söylemem gereken şey şu ki Vernel'in bu yeni ürününde özel yağlar ve parfümler kullanılmış. Kazaklarımın üzerinde inanılmaz bir pürüzsüzlük ve yumuşaklık vardı.. Keşke fotoğraflarımıza kokusunu da yükleyebilsek :)
Bende ki badem yağlı olandı ama bunun dışında 2 çeşidi daha var. Manolya ve ylang ylang yağı özlü. Manolya yağını da mutlaka denemek isterim.
Türkiye'nin ilk besleyici yağlar içeren transparan yumuşatıcısı ile bence sizde tanışın ... 
Beni instagram hesabımdan takip etmek için 

Sevgiler Ayda'dan


2 yorum:

  1. ilginç bir ürüne benziyor denenebilir :) teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denediğiniz zaman fikrini benimle de paylaşırsan sevinirim :)

      Sil