17 Mayıs 2017 Çarşamba

*** 1 PORTAKAL 1 LİMON İLE 3 LİTRE LİMONATA***




Herkese merhabalar
Malum yaz sıcakları başlamışken sizi bu Limonata ile tanıştırmak isterim. Ama eğer siz daha önce tanışıp bana bahsetmediyseniz aşk olsun size 😃
Daha önce de limonata yapmıştım ama bu çok farklı çok basit ve çok lezzetli
Şimdi tarife geçiyorum
1 Portakal
1 Limon
3 Litre Su
1.5 Su Bardağı Şeker

Öncelikle Portakal ve limonumuzu bir gece önceden buzluğa atıyoruz. 1 Gün buzlukta bekleyen portakal ve limonu dolaptan çıkarıyoruz. Doğranabilecek kıvama gelince doğrayıp rondoda çekiyoruz. Üzerine 3 litre suyu ve şekerimizi ekleyip güzelce karıştırıyoruz. 
2- 3 saat bekletip ince bir tülbentten süzüyoruz. Tülbentte kalan posayı iyice sıkıyoruz ki en güzel renk o zaman çıkıyor. Şeker az gelirse kendinize göre ayarlayabilirsiniz.Ben çok şeker sevmiyorum
Ailece tadına bayıldık. Hatta hala pazarda portakal varken aldık şimdiden buzluğa koyduk.Yazın bol bol yapar içeriz
Buzluğa koyma sebebi kabuğun acısını almak içinmiş ki bence işe yaramış. Sizde denerseniz benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın
 Şimdiden afiyet olsun
Sevgiler Ayda'dan
Beni instagram hesabımdan da takip etmek için

4 yorum:

  1. Aaay en kısa sürede denerim ben bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım umarım beğenirsin :) öperim seniiii çoook

      Sil
  2. Oyy bak bunu böyle bilmiyodm bende. :) İlk firsatta uygukucam havalar isinsinda �� eline saglk canm :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yaz bunu mutlaka yapacağım bol bol bayılırım limonataya 😊 teşekkür ederim paylaşım için 😍

    YanıtlaSil