31 Mayıs 2017 Çarşamba

*** MUSTAFA ATA 11 AYLIK***

Herkese merhabalar
Canımın içi oğlum 11 aylık oldu. Hala inanamıyorum ben daha anlayamadan doğum günü yaklaşıyor. Telaşım ve heyecanım büyük anlayacağınız 😃
Bu ay için de ilk '' Anneler Gününü'' kutladık. Hemde ne kutlama ateşli, halsiz ve sabahlara kadar ağlayarak anneliği iliklerime kadar yaşadım.
Şuanda 7 dişi var. 4 tane de kabarık ne zaman çıkar bilemiyorum. Biraz dinlenip kaldığımız yerden devam edelim tamam mı oğlum?
💛💛💛💛
Yaşadığı diş sıkıntıları yüzünden çok iştahsızlık yaşadı. Bu da beni çok üzdü. Keyif alarak yaptığı kahvaltıdan artık çok hoşlanmıyor. Peynir en sevdiği kahvaltılıkken şimdi zar zor 40 numara ile yedirebiliyorum.
Ama lahmacun ve ayran en sevdiği şeylerden 😃
Kiraz, kayısı ve yeni dünya ile tanıştı. Yaşasın yaz ve meyveleri 😃
💛💛💛💛
Geçen ay tutunarak yürümeye başlamıştı. Şimdi ellerini bırakmaya başladı. Herkes yakında yürür diyor bekliyoruz bakalım neler olacak 
💛💛💛💛
Dilin de sürekli dedeee... Baba da diyordu ama ilkkez 25 Mayıs 2017 de '' anne '' dedi. Mutluluğumu anlatamam size... Kulaklarıma inanamadım ilk başta ama sonunda demişti. Veee tabiki ass bayrakları assss oğlum anne dedi...Sürekli kelimeler çıkarıyor bazen söylediklerimi tekrar ederken görüyorum.. Birşey gördüğün de parmağını kaldırıp aaaaaaaa diyor.. Kediye dediiii ve pissi pisiii :)
Bir horoz taklidi var ki ama bir türlü kaydedemedim.. Çünkü kamerayı açınca susuyor. Aaaa bir de evde top oynarken goool diyor 😃 
💛💛💛💛
Doğum günüm olan 21 Mayıs ta eşim gece nöbetçiydi. Bende oğlum uyuyunca kitap okurum falan diye düşünürken yine ateşlendi ve biz gece 5'te hastaneye koştuk. Çok inatçı bir ateşi var. İlaç desteği ile düşürdük ama ömrümüzden ömür gitti.Neyse ki bunlar yaşanacak şeyler. Bu dönemde tek yapmanız gereken şey sabır göstermek.
💛💛💛💛
Bir de yaramazlıklar var tabi....
Favorisi kitaplığım ve elektrik süpürgesi. İkisine de hiç dayanamıyor. 
Bu arada tam bir çöpçü balığı yerde ne bulursa ağzına atıyor. Benim sağ işaret parmağım sürekli tetikte. Ağzına attıklarını çıkaracağım diye bütün çabam
Bir de ısırıyor ki aman tanrım..
Eeee 7 tane dişi var adamın olsun o kadar diyenleri tek tek ısırtacağım haberiniz olsun.😃
💛💛💛💛
Bizde durumlar böyle işte
Büyüyüp gidiyoruz. Biraz uykusuz, biraz yorgun ama hep mutlu.. Gülen yüzü solmasın canım yavrumun
O zaman ne diyelim.. Madem 12. aya girdik.
Başlasın doğum günü hazırlıkları... Koş Ayda koş
Sevgiler Ayda'dan
Beni instagram hesabımdan takip etmek için

'' Ayağıma çimen değdi anne''

Fenerbahçe Erkek Basketbol takımımızm Euroleague Şampiyonu oldu ve formalar giyildi tabiki..
Canım arkadaşım Bircan'nın sürprizi


İzmir'e inince tabi ki Saat Kulesi

Ve tabi ki Karşıyaka'ya geçince Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün annesini ziyaret ettik.

Veee saat kulesi önünde bir tosbik,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder