19 Ekim 2017 Perşembe

MUZLU KEK



Herkese merhabalar
Sonbaharın gelmesiyle ve evde daha sık vakit geçirdiğimizden olsa gerek sık sık kendimi kek yaparken buluyorum😃Bu kekimizi de apartmanda katımıza taşınan komşumuz için yaptık. Birde oğlum yaptığım kekleri hımmm hımmm diyerek yediğinden yaparken ayrı bir keyif alıyorum. Eee tabi artık kek yaparken mutfakta oda bana yardım ediyor. Yani kek yapmak için hala bir sürü sebebim var ama asla benim canım istemiyor 😂 Yanlış anlaşılmasın yani 😂
Gelelim tarife
Aslında bu benim standart kekim. İçine ne koyarsanız onlu oluyor. Biz bugün içine muz koyacağız.

Malzemeler
-3 Yumurta
- 1 Su bardağı toz şeker
-Yarım su bardağı süt
-Yarım su bardağı sıvı yağ
-3 Yemek kaşığı hindistan cevizi
- 1 Çay bardağı kırılmış fındık
-3 Yemek kaşığı kakao
- 1 paket kabartma tozu
- 1 Paket vanilya
- Un ( Benim bardak ölçümle 2 su bardağı yetti. Siz azar azar ekleyin)
-2 Adet olgunlaşmış muz (Küp küp doğruyoruz)

Yapılışı zaten klasik kek. Öncelikle yumurta ve şekeri güzelce çırpıyoruz.Sonra eklenecek malzemeleri sırasıyla yazdım.
Kek kalıbımızı güzelce yağlıyoruz. Çırptığımız keki 180' fırında pişiriyoruz. Sadece benim gibi acele edip kalıptan hemen çıkarmaya kalkmayın kekiniz çatlar 😁😂
Lütfen denerseniz benimle de görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın
Beni instagramdan da takip etmek isterseniz
Sevgiler Ayda'dan
💙💙💙




2 yorum:

  1. ellerine sağlık,nedense benim aklıma hiç muzlu kek yapmak gelmiyor iyi oldu ilk fırsatta bende kızlar için deneyeyim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisiniz çok lezzetli oldu :)) eminim kızlarda çok sevecektir.. sevgiler

      Sil