28 Eylül 2015 Pazartesi

***TAVSİYE***DR.OETKER MUG CAKE***

Herkese merhabalar

Bayanlar çok iyi bilecektir.. Biz kadınlar özel günlerinde çok ciddi tatlı krizlerine girebilirleriz..Kendi adıma konuşayım ben bu dönemde gerçekten nutella kavanozuna düsebilirim.. Şimdi ise mug cake yaparak bu dönemde kendimi rahatlatiyorum ... Biliyorsunuz tüp bebek durumu yüzünden kilo almamam lazım ama ara sıra kaçamak yapmaktan zarar gelmez sanırım
Dr.oetker  mug cake 50 saniyede mikrodalga fırında pişiyor. . Tadı browniye benziyor.
Denedim  gerçekten çok lezzetli..Şimdi bana mikrodalga çok zararlı, radyasyon saçıyor diyebilirsiniz.. Ama emin olun elimizdeki akilli telefonlar, tabletler ve bilgisayarlar da en az mikrodalga fırın kadar zararlı :) 
... denerseniz  yada denediyseniz yorumlarınızı beklerim...
Ayda'dan Sevgiler. .

2 yorum:

  1. merhaba sizi takip ettim ancak bloggerda yeniyim lütfen sizde bana yardımcı olup beni takip edermiisiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki seve seve.... aramıza hoşgeldiniz :)

      Sil