16 Eylül 2015 Çarşamba

***YENİ BİR HAYAT***TÜP BEBEK YOLCULUĞU***2

Size daha önceki infertilite günlüğüm 1 adlı yazıda tüp bebek hikayem ve yolculuğumu anlatmıştım. Ve bu yazımdan sonra çok güzel geri dönüşler aldım ve aynı başlık altında devam eden süreceği yazacağımı söylemiştim.

Bu ay reglimin  2. gününde hastaneye gittik.Ben her şey bitti iğnelere başlayacağız derken sis(sulu ultrason) adında bir ultrason yapılacağını öğrendim.
Ama öncesinde yasmin adlı doğum kontrol hapına ve Folidoce adli folik asit,b12 vitaminine başladım. Başta doğum kontrol hapını neden verdiklerini düşündüm durdum. Ama sonunda öğrendim.Kist oluşmaması içinmiş.
Regl bitiş günümün ertesinde sis çekilmek için hastanenin yolunu tuttuk. Bir gece öncesinde de yatmadan önce kullanmam için bir dilaltı hapı verdiler..
Sis çekilirken çok acımadı. Yaşayanlar bilir tıpkı aşılama işlemi gibi.Ama ertesinde 2 gün karın ağrısı ve gaz sancısı çektim.Çok şükür ki herşey yolunda.. Tabi ki 4 günde tetra isimli antibiyotiği kullandım.
Gelelim şimdiye 1 ekim günü yasmini son kez kullanacağım. Ve hemen ardında regl olup 2. günü hastanenin yolunu tutacağım.
Bu son işlemlerdi..Doktorum ekim ayı başında iğnelere başlıyoruz. Psikolojini topla gel dedi :)
Ben tedavime izmitte başladım. Daha sonra tayinimiz çıkınca İzmirin Aliağa ilçesinin yolunu tuttuk :) Şu anda Tedavim Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tüp Bebek Merkezinde devam ediyor.Doktorlarım ve hemşireler bu iş için özel eğitim almışlar ve sizin sakinleşmeniz için ellerinden geleni yapıyorlar.  Özellikle Semra Hemşire.. Her soruma bıkmadan usanmadan öğretmen sabrıyla cevap veriyor.. :) 
Onlara buradan koskocaman bir teşekkür ediyorum.


6 yorum:

  1. rabbim hayırlısıyla o duyguyu tatmayı anne baba olmanızı nasip etsin inş tabi bizede nasip etsinnn (aminnn)
    izmitte hangi hastanede başlamıştınız tedaviye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir hata ile özel akademi hastanesinde başlamıştık.... amin inşallah güzel dilekleriniz için teşekkür ederim

      Sil
    2. konak hastanesini tercih eder buralar genelde ama akemdemi biraz yeni bildiğim kadarıyla rabbim kısa zamanda anne olmayı nasip etsin inşşşş

      Sil
    3. ben konak hastanesinede gittim.. Gülçin di sanırım doktorun adı.. ama ben doktorun kötü bir gününe denk geldim sanırım.. benim moralimi bozmaktan başka bir işe yaramadı.. Akademi yeni bir hastane değil. yenilenmiş sadece sanırım... eğer biz akademi hastanesinin doktorlarının dediğini dinleseydik.. eşim boş yere varikosel bende tüplerimden ameliyat olucaktım :)

      Sil
  2. Hayırlısıyla olur insallah zor bi surec olmalı bu yüzden ne diyecegini bilemiyor insan ama bu sekilde hamile olan cok tanidigim var cevremde gercekten sonuc iyi. güzel bi duygu bu Allah herkeze en iyisini nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için... :) inşallah isteyen emek veren herkese nasip etsin allah...

      Sil