16 Mayıs 2016 Pazartesi

*** GEBELİĞİM DE 32.HAFTA***





Herkese merhabalar

Ne yazık ki 31.hafta yazım babaannemin vefatı nedeniyle yazılamadı. Seni beklerken bir sürü canımızı kaybettik canım oğlum .. Hamileliğimin keyifli geçen zamanlarından sonra 3.trimester sürekli üzüntü ve cenaze ile geçiyor... Umarım doğum yapana kadar bir kişiyi daha kaybetmeyiz..
Artık gitgide büyüyen yerine sığmayan bir bebek bekliyorum... Geceleri bölük bölük uykularla boğuşuyorum... Bacak kramplarım artıyor. Bazen kollarımdan gücümün kesildiğini hissediyorum. Ve sürekli açım :) Bazen yataktan kalkıp yemek yemek istiyorum ama sonra yat ayda yerine deyip içimdeki canavarı uyutuyorum. Vücudum ağırlaştığı için topuklarım uyuşuk halde.


Ama işin birde eğlenceli kısmı var ki beni benden alan.. Bebeğimin dolabı geldi kıyafetler yıkandı ütülendi ve asıldı. Şimdi her fırsatta eşim ile birlikte onun odasındayız... 

Çok eğleniyoruz :) Hayaller kuruyoruz...
Güzel günler bizi bekliyor diye umut ediyoruz...
Yarın 33.haftaya giriyoruz.. 20 Mayısta doktor kontrolümüz var bakalım neler duyacağız.

Şimdilik bizden bu kadar.
Ayda' dan Sevgiler


1 yorum:

  1. Başınız sağolsun allah sabırlar versin.
    Dilerim allahtan hayırlısıyla başka acı yaşamadan bebişini kucağına alırsın cnm.

    YanıtlaSil