7 Mayıs 2016 Cumartesi

***GEBELİĞİM DE 30. HAFTA***




Herkese merhabalar
30. haftayı da anlımızın akı ile bitirdik çok şükür.  Bu hafta yine bol hareketli bol uykusuz bol yorgun bir hafta geçirdim... Çünkü oğlum geceleri sürekli hareket halinde ve ben uykuya dalamıyorum. Sanırım bu gelecek günlere hazırlık..Ayrıca ikide bir tuvalete yetişme çabası da cabası :)Bu  hafta doktor kontrolümüz vardı. Gittik gördük her şey çok yolunda kilosu boyu her şeyi normal çok şükür. Ultrasonda da gördük ki eli ayağı durmayan bir bebek geliyor.. Artık kontroller 3 haftaya düştü sanırım bundan sonra azala azala görüş günleri daha sık olacak :) 
Neyse zaten görmeyince de özlüyorum... 
Bizden bu hafta bu kadar ama artık önümüzdeki günler daha heyecanlı olacak...Çünkü tüp bebek olduğu için erken gelme ihtimali var. O yüzden artık kıyafetler yıkayıp ütülenecek hastane çantası hazır edilecek.. Hadi ben kaçtım çok isim var tutmayın beni :)
Ayda'dan Sevgiler

NOT: 30.hafta fotoğrafı çektirmeyi unutmuşum :)
Ama siz beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder