26 Nisan 2016 Salı

***GEBELİĞİM DE 29.HAFTA***



Herkese merhabalar 

29.haftayı bitirdiğimize göre yazısını yazmak lazım... 
Geçtiğimiz hafta da kol altımda ki şişlikten bahsetmiştim. Bu hafta içinde doktora gittim ve meme usg çekildi. Çok şükür ki herhangi bir sorun yok. Bazı kadınların hamilelik döneminde çalışmaya başlayan süt bezleri ve kanallarından dolayı meme dokusu kol altına  doğru kayarmış. O şişlik o yüzden olmuş. Zamanla geçecekmiş. Şimdilik onunla yaşamayı öğrenmeliyim sanırım :)
Hamilelikte artık sona doğru yaklaştıkça ve büyümeye başladıkça benim tatlı sorunlarda büyümeye başladı. Artık hareketleri iyice belirginlesti. Hatta eşimle ve oğlum sohbet ediyorlar diyebilirim. Çünkü babasının sesini duyduğunda hareket ediyor :) Ayrıca geceleri tuvalete yetişmek için  3 yada 4 kere kalkıyorum. Bu aralar en büyük çabayı yataktan kalkabilmek için harcıyorum :) Çünkü koca göbek ile çok zor... Hala uyuyamıyorum.. Uykular hep bölük pörçük... 
Ve ben doymuyorum. Sürekli birseyler yeme ihtiyacı duyuyorum.  Az yiyip sık yemek için çaba göstersem de bazen yeme olayını abartabiliyorum.  O zamanlar da en büyük kurtarıcı maden suyu oluyor :)
Bunun dışında bizde değişik birsey yok :) 30.hafta ile yolumuza devam ediyoruz
Ayda'dan Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder