12 Nisan 2016 Salı

***GEBELİĞİM DE 27.HAFTA***


Herkese merhabalar

Biz 27.haftayı bitirdik. Her şey çok şükür yolunda ve birlikte büyüyoruz.. Oğlum içeride ben dışarıda birbirimize kavuşmak için gün sayıyoruz♡♡♡ 
Bu hafta diğer haftalardan farklı değildi benim için.. Kramplar dışında herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum.. Magnezyum kullanmaya devam ediyorum ama sonuç pek değişmiyor... Son 4 gündür her akşam aynı krampları yaşıyorum. Ve ertesi gün bacaklarım dayak yemiş gibi ağrıyor... Ne zormuş... Ama hiç birşey tüp bebek tedavisi boyunca yaşadıklarımız kadar zor değil o yüzden bu günlerime çok şükür bin şükür... Aaa birde gece 2 gibi gözlerim zombi gibi açılıyor ve tekrar uykuya dalmam uzun zaman alıyor... Sanırım  vücut kendini uykusuz gecelere hazırlamaya başladı.  Ama benim oğlum hiç öyle gece boyu ağlayan bir çocuk olmayacak dimi oğlum :) En azından ben öyle olmasını umuyorum. Bizde günler böyle geçiyor. Hazırlıklar başladı,çocuk odası yapacağımız odayı boşalttık boya yapmak için babamızın müsait gününü bekliyoruz. Alınacaklar için listeler kontrol ediliyor. Ne kadar çok gerekli şey varmış. Hepsi tek tek alınacak.. Aldıkça yine paylaşırım
Ayda'dan Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder