24 Nisan 2016 Pazar

***GEBELİĞİM DE 28.HAFTA***





Herkese merhabalar.

29.haftaya girmenin mutluluğu ile 28.hafta yazımı yazmayı kendime bir borç bilirim :) zaman gittikçe yaklaşıyor. Bu aralar içimi dolduran tek sevinç oğlumuza kavuşacak olmamızın hayali. Allahım dileyen isteyen herkese yaşatsın. 
28.hafta başında sağlık ocağı kontrol için  çağırdı. Gebeliğime 7 kilo ile devam ediyorum bu benim için güzel bir haber hele ki  olduğu tedaviler yüzünden kilo alan ve kilolu hamile kalan ben için sevinç çığlıkları bile artırabilir. Bebeğimin sağlığı çok şükür yerinde. Karnımda ufak tefek çatlaklar başlamış aslında bir şeyler sürmeye çalışıyorum ama sonra bıraktım bu çatlaklar başıma gelen en güzel şeyin eseri. Anne karnında yaptığı ilk resim :)  Kalp atışlarını dinledik pıt pıt pıt oda çok heyecanlı :) Kan değerlerim de biraz düşüş varmış kan hapını günde ikiye çıkardık.. Geçtiğimiz aylarda ağrıyan dişim yine ağrımaya  başladı. Ama baktı ben onunla ilgilenmiyorum kendi kendine geçti beyin gücü ile ağrılarımı dindiriyorum sanırım...
Ama aslında bu hafta beni üzen çok yakın arkadaşımın bebeğinin kalp atışları durmuş ve 19 Mart ta kürtaj olmak zorunda kaldı... Ve ben hastanede yanındaydım. O gün gerçekten zordu..
Ayrıca sağ koltuk altımda bir şişlik fark ettim.. Hemen bir doktora gittim el ile muayene ettikten sonra bunun bazı kadınlarda üçüncü meme dedikleri yani  bazı hamile kadınlarda  süt bezi ile kanallar koltuk altına kayıyormuş  ve korkmama gerek yokmuş Önümüzdeki hafta usg ile bakılacak onu da o zaman yazarım ama doktora gidene kadar bazı kötü şeyler kafamda canlanmadı değil doğrusu çünkü gerçekten son zamanlarda iyi haberler almaya hasret kaldık. Birde malum tüp bebek iğnelerinin böyle yan etkileri de olduğunu biliyoruz. Neyse biz iyi düşünelim iyi olsun.. Bu hafta bunları yaşadım işte biraz sevinç biraz üzüntü hayatta böyle değil mi zaten... 
Ayda'dan Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder