9 Nisan 2016 Cumartesi

***GEBELİĞİMİN 25. VE 26. HAFTASI***



Gebeliğimin 25.haftasinda büyük bir üzüntü yaşadım... O kara günler de bebeğim sürekli hareket halindeydi ve bana güçlü ol annecim ben iyiyim der gibiydi... 25.hafta da hayatımın en şiddetli krampları yaşadım hatta bacaklarımın artık tutmayacağını falan düşündüm.  Bu hafta doktor kontrolumüz vardı hersey yolunda bebeğim de sağlıklı çok şükür kilosu 1 kilonun üzerine çıkmış bile. Gelişimi hızla devam ediyor

26.haftada kramplarım devam etti ama ilki kadar çok şiddetli değildi.. Düzenli beslenmeye gayret ediyorum her ne kadar bu aralar canım bir şeyler yapmak yemek istemese de Mustafa Ata için daha güçlü olmaya çalışıyorum. Zaman git gide yaklaşıyor... Artık hazırlıkları da hızlandırmak gerekiyor sanırım... Seni bekliyoruz canım oğlum♡♡♡♡

2 yorum:

  1. Harika bir duyguuuu olmalı! :)

    :)

    Her neyse, ben de beklerim Kafa'ya! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl... seve seve geliyorum kafa dergiye...

      Sil