30 Mayıs 2016 Pazartesi

***HASTANE ÇANTASI**


        
Uzun uzun araştırmalar ve doğum yapan arkadaşlarımla konuştuktan sonra hastane çantasına neler koyacaklarımın listesi hazırdı. Dediğim gibi uzun bir araştırma yaptım ve nette bir sürü liste ile karşılaştım. Hatta bazı listeler de canınız sıkılmasın kitap dergi alın yanınıza gibi yorumlar da gördüm :) Sanırım yeni doğum yapmış bir kadının pek canının sıkılmasına fırsat kalmaz :) Neyse ki ben bu listelerden uzak durarak mantık çevresinde ilerledim :)Her şey yıkanmış ve hazırdı zaten.   Geriye sadece bunları çantaya yerleştirmek kaldı. Her zaman  yanımızda olan babamız bize burada da çok yardımcı oldu. Ayrıca instagram da  hastane çantası hazırlıyoruz yazdığımız   da yorum yapan arkadaşlarımın da söyledikleri aklımda alındığında onları da ekleyeceğim çantaya.  Tek valize herseyi doldurmaktansa bebek ve benim için iki valiz hazırladık. Gelelim listemize

BEBEK İÇİN

*30 adet bebek bezi
*Pamuk  ve ıslak mendil(ben pamuk kullanmaktan yanayım ama hastanede sıkıntı olmasın diye ıslak mendil de aldım)
*4 adet zıbın seti
*4 adet battaniye (yaz bebeği olacağı için çok kalın yada örgü battaniye almadım yanıma o yüzden sayı biraz fazla. Belki üşürse iki kat kullanabilirim)
*4 çift çorap
*Bebek önlüğü
*5 adet ağız bezi
*Biberon
*Pişik kremi
*Geleneksel yüz bezi ve sarılık örtüsü :)


BENİM İÇİN
*2 gecelik,2 takım pijama, 1 sabahlık

*Çorap ve terlik
*5 tane iç çamaşırı
*Emzirme çamaşırı ve aleti
*Şal(doğum yaptıktan sonra üşüyebilirmişim)
*Ped
*Yedek atlet
*Emzirme önlüğü(devlet hastanesin de doğum yapacağım ve odayı kimlerle paylaşacağımı bilmiyorum)
*Lohusa tacım(tabiki olmaz sa olmaz)
*Eve dönüş kıyafeti
*Diş fırçası, macun, toka, tarak ve makyaj malzemelerim. 
*Ve en önemlisi hastane dosyası

İşte bizim hastane çantamız da bunlar var. Ben hastaneye evi de taşısam mutlaka eksik birşeyler olacaktır. O yüzden çok kafa yormuyorum. Aslında ben 1 2 hafta daha ertelerdim bu çanta meselesini ama annem ve arkadaşlarım çok ısrar edince mecbur kaldım. Sanki cantayı hazırlayınca Mustafa Ata da erkenden gelecekmiş gibi hissediyorum. Lütfen oğlum zamanını bekle. Ayrıca biryerlere oğlum yazmak ne güzel bir duyguymus. Allah isteyen dileyen herkese yaşatsın.
Ayda'dan Sevgiler
Beni instagram hesabımdan takip etmek için


2 yorum:

  1. Canim benim benimkini hazirlamistik simdi ise seninki geldi catti saglikla gelsin mustafa asyamin ömürlük arkadaşı ❤

    YanıtlaSil
  2. evet canım... çok şükür asya sağ salim doğdu geldi darısı mustafanın başına :)

    YanıtlaSil