26 Aralık 2016 Pazartesi

***BEBEĞİMİN KIYAFETLERİ İÇİN***


              


Herkese merhabalar
Daha önce bir kaç hamile arkadaşımız bana Mustafa Ata'nın giysileri için hangi deterjanı kullandığımı sormuştu. Ben Dalan Roxy Matik toz sabun kullanıyorum.  %100 bitkisel yağlardan üretilmiş bir sabun tozu ve bebeğimin giysilerine doğal bir yumuşaklık veriyor. Ekstra bir yumuşatıcı kullanmama gerek kalmıyor. Hatta kış mevsiminin gelmesi ile birlikte kendi kazaklarımı da bu ürünle yıkıyorum. Benim elimde ki bahar çiçekleri kokusu çok ferah bir kokusu var ama bir kaç çeşidini daha gördüm onları da deneyeceğim.  Bu Matik olanı birde elde yıkama olanı var. Elinizde yıkadığınız giysileriniz için onu da kullanabilirsiniz. Birde çevre dostu, bitkisel yağlar dan üretildiği için doğaya zarar vermiyor ayrıca içinde hayvansal hiçbir madde içermiyor. Ben burda ki yerel bir marketten 4.95 e aldım. Birçok markette var.
Şu ana kadar herhangi bir memnuniyetsizlik yaşamadım. Ama bundan sonra bakalım neler olacak. Çünkü Mustafa Ata 6.ayini bitiriyor ve ek gıda dönemine geçecek. Bakalım o zaman da aynı şekilde memnun kalacakmıyım... Şimdilik benden bu kadar... Başka bir yazı da görüşürüz
Sevgiler Ayda'dan
Beni instagram hesabımdan takip etmek için


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder