25 Aralık 2016 Pazar

*** DÜNYA TEK BİZ ÜÇÜMÜZ***

                                                

Beni tüp bebek tedavilerim zamanın da tanıyan ve benim yaşadıklarımı yaşayan ve şimdi bu yazıyı okuyan canım arkadaşlarım.
Benim de umudumu kaybettiğim, tamam pes ediyorum dediğim zamanlarım oldu.
Eşime hastaneye gitmek istemiyorum dediğim zamanlarım da
Hatta uğraşmayalım olmayacak dediğim zamanlar da
Ama şimdi o günlere bakıyorum da boşuna üzmüşüm kendimi şu anda senin kendine yaptığın gibi
Üzme, üzülme pes etme dünya işleri  ve hayat şartları yormasın seni
Çünkü eninde sonunda kucağına alacaksın bebeğini 
Diliyorum ki isteyen dileyen herkes yaşasın bu mutluluğu
💙


💙
💙
💙


💙
💙
💙
💙
Her şeyden çabuk sıkılsa ve ağlasa da 😂iyi ki vermişim o emekleri iyi ki görmüşüm o tedavileri
💙
Beni İnstagram hesabımdan takip etmek için 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder