2 Mart 2017 Perşembe

***HİGHGENİC KÖPÜK HİJYEN SİHİRBAZI***



Herkese merhabalar

Şimdi sizi HighGenic markasına ait köpük hijyen sihirbazı ile tanıştırmak istiyorum

HighGenic çeşitli kullanım alanlarına yönelik geniş bir ürün yelpazesi var.Benim en merak ettiğin ürünlerden biri de buydu. Çünkü içinde çamaşır suyu var ve genel temizleyici.

Sizi bilmiyorum ama benim için içinde çamaşır suyu olan ürünler her zaman tercih sebebi

Bu ürünü ihtiyacınız olan her yerde kullanabilirsiniz

Mutfakta tüm yağlı yüzeyler de kullanabilirsiniz. Ben ocak temizleme de kullanıyorum. Hatta tencere ve ızgaralarda ki yanmış yağları da çözüyor

Banyo da lavabo da ve duşa kabin içinde kullandım. Kurumuş kir ve lekeler de gerçekten çok etkili

Hatta beyaz çamaşırlar da da leke çıkarma özelliği var ama ben şuan da o amaçlı kullanmadım. Kullandığım zaman bununla ilgili de bilgi veririm


Köpük sihirbazını ben çok beğendim hatta biter bitmez yeniden alışveriş listeme ekleyeceğim


Sevgiler Ayda'dan

Beni instagram hesabımdan takip etmek için

tık tık tık



2 yorum: