11 Temmuz 2015 Cumartesi

***CİLT BAKIMI***ORIFLAME OPTIMALS YÜZ MASKESİ VE LOSYONU





ORIFLAME OPTIMALS YÜZ MASKESİ VE LOSYONU


Herkese merhaba...
Bugün bir süredir kullandığım ve memnun kaldığım maske ve losyondan bahsedeceğim... Ürünler bir İsveç markası olan Oriflame ait..
Öncelikle maskeden başlayalım. Ben soyulan maske kullanmayı çok sevmiyorum yada benim sevebileceğim bir maske henüz karşıma çıkmadı diyelim. O yüzden bu maske benim kriterlerime uyuyor :) Haftada 1-2 kez temizlenmiş cilde  krem sürer gibi sürüyorsunuz.. 10-15 dakika bekleyip ılık su ile temizliyorsunuz... Cildinizdeki arınmayı o an gözle göreceksiniz.Maske tüm cilt tiplerine uygun.. Ben yağlı bir cilde sahibim. Benim yüzümde herhangi parlama yağlanma yapmadı..
Gelelim losyona..İşin bence  en güzel kısmı bu :) losyonu her gün günlük cilt bakımı olarak uygulayabilirsiniz.Ayrıca SPF 15 içeriyor. Buda bizi güneşin zararlı ışınlarına karşı korumaya alıyor. Umarım denersiniz ve memnun kalırsınız.Ben 1 aydır kullanıyorum. O yüzden bu yazıyı şimdi yazmayı uygun buldum :)
Kullandığınızda olumlu-olumsuz geri dönüş yaparsınız sevinirim.. Bilgiler paylaştıkça çoğalır..
Görüşmek üzere..
Ayda'dan Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder