25 Temmuz 2015 Cumartesi

***TARİF***SOĞUK KAHVE***



SOĞUK KAHVE


Merhabalar herkese... Bugün ilk kez evde denediğim bir tarifle geldim buraya :) Daha önceleri kahve mekanlarında ictiğim , ya da marketlerden aldığım bir icecekti.. Damak zevkime çok güvenirim... Bu yüzden internetten araştırma gereği duymadan mutfağa daldım....
Ben 3 kişilik yaptım. Siz ölcüyü arttirip eksiltebilirsiniz...

MALZEMELER
  • 3 Su bardağı soğuk süt
  • 3 Yemek kaşığı çözülebilir kahve ( bildiğin nescafe :))
  • 3 Tatlı kaşığı şeker
  • 1 Paket krem şanti
  • 3 Top vanilyalı dondurma 


Bütün malzemeleri bir kap içerisinde 2 dakika blenderdan geçiriyoruz..Ben sürahi kullandım :) Daha sonra köpüğü başka bir kaba alın..Bardaklara koyduktan sonra köpüğü bardaklara ekleyin :) 
AFİYET OLSUN...
İnstagram hesabımdan da takip edebilirsiniz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder