27 Ekim 2015 Salı

***YENİ BİR HAYAT***TÜP BEBEK YOLCULUĞU**5




Merhabalar, özellikle son durumum hakkında bilgi vermek için bu postu giriyorum...

Bildiğiniz üzere tüp bebek iğnelerime başlamıştık.
Bu hafta boyunca 2 güne bir kontrole gittim..Bu arada akşam 2 sabah 1 iğne oluyordum. Bu dozlar kişiden kişiye değişebiliyor. O yüzden onlardan çok fazla bahsetmiyorum.Yumurtalarım gelişmeye başladılar hatta iki tanesi asilik yapıp önden bile gittiler... :) 15 Ekim perşembe günü en son muayenemi oldum ve istenilen boyuta gelmişlerdi. Ve doktorum OPU yani yumurta toplama için onay verdi :) Bu işlem anestezi altında olacagı için öncelikle anesteziden onay alındı.15 Ekim perşembe günü akşam 21:30 da çatlatma iğnemi oldum ve OPU için hazırlıklar başladı :)
16 Ekim günü ise yapmam gerekenler gece 12den sonra bir şey yememek, içmemek ve bağırsaklarımı boşaltmak(lavman)
Gelelim bugün yani 17 Ekim...
Sabah erkenden kalkıp hastahanenin yolunu tuttuk. OPU işlemi ameliyathanede yapılıyor. Daha önce de bahsetmiştim anestezi altında yapılıyor bu işlem. benimde öyle oldu ama işin komik kısmını anlatayım ben çok eğlendim size de anlatayım :) Ben operasyonun ortasında narkozdan uyandım :) Doktora bu durum söylendi duyduğum ve hatırladığım diyalog şu
-Doktor hanım,hasta uyanıyor. İşlem bitiyormu
-Hayır olamaz. daha sağ yumurtalıkla işim bitmedi daha sol yumurtalık var ,yeniden uyutun
-peki
:)
Yeniden uyutuldum ne kadar süre geçti bilmiyorum
-doktor hanım hasta yeniden uyandı
-doktor kahkayaı bastı, tamam uyutmayın ve bana baktı
-Dayan kızım az kaldı bitiyor

ve böylece yumurtalarım toplandı ve döllenmeye bırakıldı
Şimdi haber bekliyoruz eğer kötü bir sıkıntı olmaz ise önümüzdeki hafta transfer yapılacak ve tutup tutmadığı belli olucak heyecanlı bir 12 gün beni bekliyor
Dualarınıza çok ihtiyacım var
Ayda'dan Sevgiler

3 yorum:

  1. Canim benim hem zor bir durum hem de komikmis gercekten :) insallah guzel haberler alirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çoook sağol:)

      Sil
  2. Çok heyecanla okuyorum ve dua ediyorum..İnşallah sağlıkla kavuşun bebişinize hatta belki bebişlere :)

    YanıtlaSil