20 Ekim 2015 Salı

***YENİ BİR HAYAT***TÜP BEBEK YOLCULUĞUM***6

Merhabalar, şuanda size bir süre istirahat edeceğim yatağımdan bildiriyorum.. Bu postu mobilden yazıyorum o yüzden yazı biraz düz gelebilir..  Şimdiden affola:) 

Bir önceki yazımda yumurtalarım toplandı ve döllenmeyi bekliyorlar demiştim:) Dün  güzel haber aldık ve bu sabah transfer için hastaneye gittik.... Yumurtalarım döllenmis ama yaşım gereği sadece bir embriyo transfer edildi.... Keşke bunlara hiç gerek kalmasaydi doğal yolla gebe kalabilseydik... Ama bir kadının rahmine minik bir umut yerlestirilirken o ana tanıklık etmesi gerçekten mucize... Doktorumun bak Ayda şimdi transfer ediliyor dediğinde ki mutluluk gözyaşlarımı size anlatamam... 
Haa bu arada benden size küçük bir dip not.; benim gibi bu yollardan geçen arkadaşlarım size transfer günü lütfen idrara sıkışın dediklerinde deli gibi su içmeyin inanin bir ara patlama noktasına gelmiştim:)
Şimdi dinleniyorum ağır işlerden kaçınıp o yorgunluklarin acısını cikarmaliyim.. Lütfen bana dua edin çünkü bu ara gerçekten ihtiyacım var.
Sonucu 2 kasımda öğreneceğiz :)
Dilerim herkes bir gün bir evlat sahibi olur herkes için dua ediyorum.. Ama benim hastanede 2 yol arkadaşım oldu.. Ayşe ve Semra.... Umarım 2 Kasım hepimiz için iyi olur kızlar. 
Ayda'dan Sevgiler :)


3 yorum:

  1. Bebeğim şans senin olsun Allah bütün dileklerini kabul eder inşallah :) hayırlısıyla

    YanıtlaSil
  2. kalbim dualarım seninle ....canım kardeşim...ben de çok heyecanlandım...

    YanıtlaSil