9 Ekim 2015 Cuma

***YENİ BİR HAYAT***TÜP BEBEK YOLCULUĞU***4



Herkese merhabalar

Bi kaç gündür yazamıyorum farkındayım.... Kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyordum  çok şükür bugün iyiyim. Son durum hakkında yazayım size aklımda kalanları...



Çarşamba günü hastaneye gittik. Girişimiz yapıldıktan sonra 5 tüp kan vermem gerekti.Kan verdikten sonra muayeneye aldılar beni.. Herşey yolunda şimdilik..Yumurta geliştirmek için gerekli olan iğnelere başladık. Sorumlu hemşire iğnelerimi nasıl yapacağımı anlattı, gururla söylüyorum iğnelerimi kendim yapıyorum :) 
Ama asıl dikkat etmem gerekenler aşağıda fotoğrafını çektiğim kağıtta yazılı olanlar. Bunun dışında  dikkat edilecekler.Gripli insanlardan özellikle uzak durmam gerekiyor. Vücut zaten yumurta üretmekle meşgul o yüzden onu daha da yormamak için çok fazla kendimi zorlamamam gerekiyormuş.
Türk kahvesi içebilirim, ama nescafe içerken süt tozu kullanmamam özellikle söylendi. Süt tercih etmeliymişim
Ve en önemlisi ''stres''...
mümkün olduğunca uzak durmalıymışım. Benden şimdilik bunlar daha sonra olanları yine tek tek yazarım. Pazartesi kontrol var..
Acaba yumurtalıklar ne alemde merakla bekliyorum
Ayda'dan Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder