13 Ekim 2015 Salı

***TAVSİYE***RODOP KÖFTECİSİ***


Herkese merhabalar...
Sizi İzmir hırdavatçılar çarşısı içerisinde ki rodop köftesi ile tanıştırmayı kendime borç bilirim :)
bildiğiniz üzere tüp bebek tedavisi için tepecik eğitim araştırma hastanesine gidiyoruz.Ve hastanede olduğumuz günlerde bulunduğumuz muhit dolayısıyla yemek yiyebileceğimiz sayılı yer var.Dün de eşimle ara sokaklarda gezerken bulduk bu mekanı.
Daha önce hiç denk gelmemişti..
Benim tercihim kaşarlı köfte oldu.Ve hiç pişman olmadım. İnanılmaz lezzetli..Kullandıkları etin  satır kıyması olduğu çok belli.


Ayrıca benden başka bir konuda daha tam not aldılar. Cam şişe kullanıyorlar. Uzun zamandır denk gelmemişti. 


Ben araştırdım bursa merkezli bir restoran. Sizin de yolunuz düşerse mutlaka uğrayın ve deneyin derim pişman olmazsınız..:) 
Benden kocaaaaaamaaaan sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder